Fredagsmys!

Äntligen helg!

Ikväll har jag och Stephanie haft lite myskväll.. Tacos och film, det blev Mamma Mia.. Igen! Me like. Sen var vi och hälsade på hos Jenna och Angelica en sväng också.
Skönt med en lung kväll, vi laddar istället för utgång i morgon. Då blir det klackarna i taket på G3!

Denna veckan vet jag inte vad det tagit åt mig och Steffi alltså.. Vi har varit helt crazy på jobbet, snart kommer nog ingen vilja umgås med oss längre, haha! Men roligt har vi, och det är ju det som räknas ändå.. Tack Steffs för att du förgyller vardagen! =)

Nehe, dags för sängen.. I morgon ska vi gå på stan och jag ska försöka hitta något att ha på mig på kvällen.. Även om garderoben är överfull så känns det inte som jag har några roliga kläder alls! Så det blir att ta fram den stora spenderar-plånboken i morgon faktiskt!

Godnatt!

Måste även säga tack till Brf (bög-riffe-fnasket) som fick äran att skriva första kommentaren! Well done! =)


Kommentarer
brf

jag tycker att bloggen bara blir bättre och bättre. helt klart en av de mest välskrivna och fascinerande bloggarna! keep up the good work!

2009-05-16 @ 15:21:12
Johanna

det här gillar jag kusin ;)

2009-05-16 @ 16:13:06
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Anne Karlsson

Hej kusinen. Nu är din blogg lagd bland mina favoriter. Kul att du också börjat blogga så man får veta lite vad som händer de norra delarna av landet. Ha det så trevlig ikväll partybruden. Kram

2009-05-16 @ 19:00:56
URL: http://www.annekarlsson.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0