Bara två dagar kvar till smålandstripp!

Nu är måndagen snart avklarad.. Känns bra!
Dagen gick rätt fort på jobbet idag faktiskt, vi har fått ett nytt uppdrag nu och fram till 7 juni sitter jag och några till på jobbet och svarar på samtal för Valmyndigheten. Det är faktiskt riktigt roligt! Svarar på frågor om eu-valet som är just den 7 juni, hur röstningen går till och sådär.
Det är väldigt många runt om i landet som inte har en aaaaning om vad eu-valet är för något, har aldrig har talas om det! Iofs, jag ska nog inte säga något, för det hade jag inte heller gjort tills förra fredagen när utbildningen var.. haha!

Igår åkte vi på en liten road-trip, det var så himla fint väder igår och vi åkte runt på Frösön och kollade på fina utsikten.. Angelica är ju helt galen i fjällen så den fick hon se mkt av igår, haha! Sweet... :)

Bild på utsikten... inte så bra kort med min mobil dock.



Nu ska jag städa lite.., det är så tråkigt att städa här bara för det blir aldrig fint.. Denna lägenheten är verkligen inte rolig att bo i, saknar min lilla lya i Växjö!

Två dagar kvar till Växjö!


Kommentarer
Hanna

Men din liilla geet, flytta hit för faaaaan!

2009-05-18 @ 20:57:01
URL: http://hannaforssell.blogspot.com
Jossan

Jag ska jag ska! Flyttar hem sista juni tror jag det blir.. I sommar ska vi ses, v 30 eller har vi bestämt nåt? Jag kommer nog vara arbetslös så jag kan när som! :)

2009-05-18 @ 22:15:23
Hanna

Ja det va ingen som sa något när ja fråga! Men gött då hinner vi ses iaf om du är hemma:) tråkigt med jobbet igen.. men det kommer komma näge bättre ur det!

2009-05-19 @ 13:54:02
URL: http://hannaforssell.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0