3 dagar kvar i Norrland.

Redan torsdag! Om två dagar kommer familjen upp och på söndag bär det av mot Småland. Känns sjukt att tiden går så fort, har bott här på riktigt i ett halvår nu och har varit här uppe ända sen början av november. Men nu ska det bara bli skönt o komma hem till Växjö lite, har saknat många och ser verkligen fram emot utgång på Loft och De luxe i sommar! :)

Igår gick vi på stan en sväng, skulle bara köpa en skiva men den var ju så himla billig (79 kr) så jag köpte faktiskt en plånka också. Den var så söt så jag kunde inte stå emot! :)






Sen gick ju jag och Stephanie ut igår. Det började rätt lungt, men sen tar ju Steffi fram Absolut Pear´en och då är det kört. Trevligt var det hemma hos mig, men inte speciellt kul ute dock. Vi var på Marité och där var det mest häng som gällde.. ingen dans här inte. Inga roliga ute heller, så vi var inte där speciellt länge.
Jag tänkte ju inte på att det är onsdag, så råkade ringa och väcka tre personer. Ber om ursäkt till er! :)

Idag ska vi i alla fall till Åre! Det ska bli mkt trevligt!

Trevlig torsdag på er!


Kommentarer
Camilla

Hej,



Snygg plånka!

Ta det lugnt på vägarna hem till Småland och kör försiktigt!

Kram Milla

2009-06-11 @ 15:18:42
Camilla

Hej,



Snygg plånka!

Ta det lugnt på vägarna hem till Småland och kör försiktigt!

Kram Milla

2009-06-11 @ 15:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0