Trevliga dagar!

Nu har jag varit hemma i Småland i 3 dagar. Än så länge längtar jag inte tillbaka ett smack till Östersund :)

I går umgicks jag med Mallan hela dagen lång. Först åkte vi ut till Klasentorp och hälsade på Emelie och barnen. Dom är såå söta lilla Melvin och Elias, Melle blev lite ledsen ett tag men det gick ju över sen.. :)
Sen åkte jag och Malin hem till huset i Öjaby och började bära takpapp och brädor som skulle slängas på tippen. Så duktiga var vi. Är man arbetslös som jag så är det bra att ha vänner som Malin som kan sysselsätta en. Åkte och solade på Teleborg när vi var klara, två riktiga redface blev vi.

Idag har jag träffat Karin Erlandsson, det var super längesen vi sågs så det var riktigt trevligt! Först åkte vi till Alvesta och lämnade Jacqueline som skulle på simskola, träffade Marie Bertilsson som var där med sina pojkar. Var evigheter sen jag träffade henne också så det var kul! ´
Åkte till Moheda igen och lämnade barnen hos barnvakt och körde in till stan. Solade återigen på Teleborg och sen vidare till House of Pain där Karin skulle tatuera sig. Blev superfint, jag hade varit riktigt nöjd om jag vore henne! :)
Tack för en trevlig dag Karin om du läser detta!

I morgon ska jag med mor min till mormor och morfar o hälsa på, sen ska jag in till stan och träffa min underbara Anna. Hade tänkt o gå på stan lite, måste verkligen hitta något att ha på mig till midsommar. Kommer säkert vara en miljon människor på stan också, men det är smällar man får ta.

Lite bilder..:

Ett ställe som heter TRÅNG på vägen mellan Åre och Östersund. Kul namn tyckte jag, så vi stanna o tog kort :)


Bror på besök i Östersund, här uppe i utsiktstornet på Frösön.



Malin kör skottkärra!



Jag kan också.. :)



Nu vill jag bara att det ska bli torsdag kväll så vi kan bege oss mot Halmstad!



Kommentarer
Karin

ja de va riktigt trevligt, de får vi göra om, o jag e supernöjd med tatton!! ;)

2009-06-17 @ 11:48:39
Johanna

vilka arbetskläder du har josefine :P

2009-06-17 @ 21:53:07
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0