Redface!

Japp, då vart man hemma från Halmstad också. Har varit där igår och idag bara. Igår tog vi det lungt, grillade och spelade Wii och kort på kvällen med familjen (minus daniel) och farbror Lasse med familj. Idag har jag och mamma legat på stranden där vi ska bygga stugan/huset o solat hela dan, det var skönt. Fast man kände hur mkt det tog, så nu är jag ännu mer röd i fejjan. Men mest brun ändå, tur att man tål solen rätt bra.. :)

Nu när jag kom hem och ska packa ur bilen kommer jag på att jag har glömt hela väskan i halmstad. Kul jul. Inga fina kläder hemma o inget smink o ingenting.. Men men, jag överlever nog. Mamma kommer ju trots allt hem i morgon med sakerna :)

Ikväll ska jag in till Öjaby och till Malin o Jonas och grilla lite o ha det trevligt! Ska bli mkt najs. Skönt med en lugn lördagskväll känner jag.

Ha en trevlig kväll ni också! Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0