Raindrops keep falling on my head..

Så troligt trist väder! Regn regn och åter regn. Kollade in vädret nu och det ska regna varje dag nu tills jag ska åka hem på söndag. Kul jul.

Igår var jag och Steffi ute och körde runt i min bil igen.. Åkte till Orrviken och Ås och lite andra ställen. Vi känner en kille som bor i Ås, eller hans föräldrar bor i Ås, och så när vi kör på hans gata så råkar han vara där, preciiis när vi kör förbi. Hur stor är chansen? Det var lite pinsamt i alla fall, men jag vinkade och såg glad ut ändå, haha. =)

Idag ska jag, Steffi och Charlotta gå på stan. Ska köpa Veronica Maggios skiva "Och vinnaren är..." men inget mer. Ska börja spara pengar nu, jag är ju för gudsskull arbetslös! Sen ska vi hem till mig och göra tacos och kolla på fotbollen! Vi har blivit riktiga fotbolls fantaster nu jag och Steffsan.

I morgon ska vi åka till Åre och hälsa på Elin!! Kom på att jag åker hem snart och det kommer säkert ta evigheter tills jag åker till Åre igen. Så man får ju passa på nu när man bor så nära! Ska bli superkul, Åre är såå fint speciellt nu faktiskt när det inte bara är en massa vit snö överallt!

Nehepp, dags att springa ner i källarn och hämta tvätten. Ha en trevlig dag allesammans!


Åre när jag var där i april






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0