Packning och roadtrip!

Måste ju erkänna att det inte känns helt fel och vara arbetslös ändå. Känns som semester, förutom att jag inte har något jobb att gå tillbaka till när semestern är slut.. :)

Idag har jag börjat packa ner lite saker, det är bra att jag har hela veckan på mig så slipper man göra allt på en dag. Jag och Steffi åkte och köpte flyttkartonger så i morgon ska jag packa ännu mer.
Sen kände jag och Steffi att vi var lite sugna på att åka runt i Östersund och kolla in lite ställen, så vi tog min bil och åkte på en liten roadtrip.. Tänkte inte köra så långt, men det slutade med att vi körde runt i fyra timmar, 10 mil blev det.. Så nu har man ju sett rätt mkt av staden och lite ställen runt om..:)
Lyssnade på riktigt bra musik också gjorde vi, bland annat "Svennebanan" och "Rap das armas" gick ju på repeat. Mycket bra låtar det där, haha!

Lite bilder från roadtripen..

Fortfarande snö i Frösöbacken


Ett grått Östersund och storsjön


Hit ska jag flytta


Vårat f.d jobb, Aditro




Nehe, nu är det sovdags.. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0