Oslo till hösten?

Har precis pratat med Sandra i telefon.. Hon har varit i Oslo nu i några dagar och fått en praktikplats på ett resebolag där till hösten. Och jag har ju funderat ett tag på vad jag egentligen ska göra nu när jag flyttar hem från Östersund, har sökt en skola i Göteborg men inte alls säkert att jag kommer in.. Så jag har tänkt nu ett tag att Oslo kanske är ett alternativ? Det bor redan flera som jag känner där, Mimmie, min kusin Tina, Roggan, Toni.. och nu även Sandra! Så ja, Oslo är verkligen värt att tänka på!

Är det någon annan som har en bättre idé? :)


Kommentarer
camilla

Tjena!



Oslo låter väl bra! Passa på att prova massor med saker innan du slår dej till ro. Du kommer inte att ångra dig , de sägs att man bara ångrar sånt man inte gjort. Ligger nått idet! Dessutom är Oslo en härlig stad och jag kommer gärna och våldgästar!!! Det finns säkert Harrys i Oslo med....

KRam Millan

2009-06-04 @ 08:03:40
camilla

Tjena!



Oslo låter väl bra! Passa på att prova massor med saker innan du slår dej till ro. Du kommer inte att ångra dig , de sägs att man bara ångrar sånt man inte gjort. Ligger nått idet! Dessutom är Oslo en härlig stad och jag kommer gärna och våldgästar!!! Det finns säkert Harrys i Oslo med....

KRam Millan

2009-06-04 @ 08:03:57
Johanna

NEJ inte oslo =( du ska stanna hemma josefine! :P

2009-06-04 @ 19:40:51
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
brf

oslo ligger väldigt nära arvika

2009-06-05 @ 08:48:14
my

hej

2009-06-05 @ 08:50:51
Annicka

Jag har hört att det finns väldigt mycket jobb och att man får bra betalt helt utan erfarenhet, men det är dyrt att bo o leva där

kram Faster Annicka

2009-06-05 @ 18:43:30
Camilla

He,.



Faster A och jag kan lite om ute livet i Oslo..

Man åker samma buss hem som Osloborna tar rill jobbet... Mer säger jag inte. För det blir för mycket för min mamma.



KRAM Milla

2009-06-08 @ 10:47:43
Camilla

He,.



Faster A och jag kan lite om ute livet i Oslo..

Man åker samma buss hem som Osloborna tar rill jobbet... Mer säger jag inte. För det blir för mycket för min mamma.



KRAM Milla

2009-06-08 @ 10:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0