Uppdatering av helgen..

Sådär, nu är jag tillbaka med bloggandet. Har blivit några dagars uppehåll nu över midsommar.

Helgen var superbra! Åkte ner till Halmstad i torsdags e.m. Åkte o handlade all mat o sådär inför helgen, sen åkte vi till Emelie o deras stuga och började midsommarfirandet :) Men det var väldigt lungt i torsdags kväll, dock hade jag skallabang i fredags när jag vaknade ändå. Så går det ibland.
Misommarafton började med lunch, sill, potatis, dill, gräddfil och köttbullar till alla oss som inte gillar sill. :) Emelie o några till hjälptes åt att göra en midsommarstång, lagom hög så att Melle och Elias kunde dansa runt den. Fin fin..
 Åkte hem o gjorde oss i ordning, för att åka tillbaka till Västervall igen och äta lite till... Jordgubbstårta denna gången, och några timmar senare grillade vi. Sen blev det lek, "Så ska det låta",..vi behöver ju inte prata mer om det med tanke på hur det gick där.. hehe. Sen sjöng vi och drack hela kvällen lång, traskade hem vid halv tre tiden. Det var en väldigt rolig och mörk promenad, haha.
När vi kom hem blev det nattamat, och en väldans massa skrattande. Skrattade så mkt så vi hade ont i  magen allihopa dagen efter! :)

I lördags ville dom köra go cart, så så blev det.. På kvällen gick vi och åt på ett ställe som heter Vedugnen. Min kusin Johanna och bror Uffe kom ner också och hängde med, det var trevligt! Gick sen hem till stugan igen och där blev det allsång och lite mer fest.. Inte ok att brorsan hade med sig en hallands fläder, den var försvinnande god. :)
Satt ute och pratade i telefon med ösd-folk halva natten, frös lagom mkt sen när jag skulle in och lägga mig.. :)

Bilder från helgen kommer senare! (Finns även på fejjan)

Nu är denna helgen över iaf, men jag är fortfarande kvar i Halmstad. Är här med mamma, mina två mostrar Magdalena och Yvonne och kusinerna Malin, Karl och en kompis till Malin. Himla trevligt faktiskt. Varit på Arbetsförmedlingen idag. Mindre trevligt, det var över en och en halv timmas kö när jag kom dit.
Stannar nog här tills på torsdag, fredag nånting.

Nehe, nu hinner jag verkligen inte skriva mer, jag och Yvonne står för matlagningen ikväll. Grillad kyckling och pastasallad. Mumma!

På återseende!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0