Kust till kust..

Ändrade planer!
Lasse och Riffe ringde igår och frågade om jag inte ville komma till Öland i morgon när Anna-Karin fyller år och leka med dom hela dagen. Och visst vill jag det! Så jag åkte hem från västkusten i eftermiddags för att tidgt i morgon bege mig till östkusten. Ska bli riktigt roligt! Speciellt kul att träffa lite Östersundsfolk igen, har inte ens gått två veckor sen jag flyttade hem men saknar redan dialekten.. :)

Halmstad har varit great, har solat söndag, måndag och tisdag. Låg nere på stranden idag, men det började blåsa så vid två tiden gav vi upp och gick upp och solade vid husvagnen istället.

Nu måste jag packa inför i morgon, åker vid sju redan! Ska försöka hinna med att träffa familjen Karlsson i Smedby också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0