JUNI!

Idag är det 1 juni. Jag kan inte förstå det, denna våren har gått så otroligt snabbt! Känns som om det var helt nyss vi var i Thailand, men det var faktiskt i mars.. Härligt med juni i alla fall!

Jag är ledig idag också, det är verkligen skönt. Sov ut nu inatt efter att inte ha sovit speciellt mkt i helgen. Dagen ska ägnas åt städning städning och åter städning. Min lägenhet ser ut som ett vrak, har inte haft motivation till att städa detta råtthålet på ett tag. Men idag ska det bli skinande rent här inne! Elin kommer och hälsar på och ska bo hos mig i helgen när hon ska på nån bodypump-utbildning i Östersund och då måste det va fint. :) Kommer dock inte bli att vi umgås så mkt, för jag jobbar 11 timmar/dag fredag-söndag och Elin kommer nog vara rätt trött efter allt sitt tränande. Men ändock kul med besök!

Nehe, dags för frukost.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0