Home sweet home

Då var man hemma då! Känns väldigt skönt fast samtidigt vet jag att jag kommer sakna damerna uppe i Östersund också väldigt mkt! Men vi ses snart igen!

Körde hem tidigt i går morse, åkte vid fem ungefär. Jag och Daniel körde min bil, och mamma och pappa körde deras bil med släpet. Ställde in oss på att det tar 12 timmar att köra mellan Ösd och Växjö för det har det gjort dom andra gångerna. Men det tog bara 10 timmar för oss denna gången, plus att vi ändå stannade på Ikea i Jönköping! Härligt härligt.. :)

Nu hade jag tänkt att gå och städa på mitt rum, plocka upp alla kläder o sådär. Måste även städa och tvätta min bil, det har jag inte gjort sen jag köpte den i vintras.. haha. Sen kanske jag ska följa med Malin ut till Klasentorp och hälsa på Emelie men det var visst inte säkert. Jag måste i alla fall in till stan sen och sola! Hur blek som helst, och jag måste ju sola i stan för alla vet väl att dom bästa solarierna finns på Teleborg? :)

I morgon ska jag följa med Karin när hon ska tatuera sig! Ska bli himla kul, det var säkert minst ett år sen jag träffade Karin senast.. ska även sola i morgon också, sola varje dag nu innan midsommar.. Jag vet att det är farligt, men hey vad gör man inte för att bli lite midsommarfräsch? :)

Måste bara tacka min familj igen för att ni åkte så långt för attt hjälpa mig flytta! Även tack till Lasse och Calle som hjälpte till att bära en del! Ni är underbara!


Kommentarer
Lusia

2009-06-15 @ 15:55:59
Luisa

Halloo :) Lycka till i växjö å hoppas du kommer tillbaka å hälsar på ;):P



Kram Luisa

2009-06-15 @ 15:57:44
URL: http://luisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0