Halmstad baby!

Imorgon (eller idag egentligen) bär det av  till Halmstad! Finally, har sett fram emot denna midsommarn så mkt. Förra året var vi på Öland och även om vi hade supermysigt o trevligt så saknade jag gamla gänget på västkusten!

Har gått på stan idag med min vän Anna, första stoppet blev självklart kära gamla Gina. Förstår inte riktigt hur jag klarat mig utan detta ställe i Östersund ett halvår?! Hittade massor, köpte en jeansjacka, ett linne, öronhängen och fyra klänningar.. Oups. Inte meningen, bara blev så. Iallafall, vi gick vidare mot Vero Moda och hittade ju självklart en klänning till, men orkade inte prova med tanke på att jag precis provat kläder på Gina i en halvtimma, så köpte den bara. Halva priset, det ni. Men när jag kom hem så vart den ingen fin på, så mamma fick den. :) Sen köpte jag lite andra grejer, två par öronhängen till på H&M och en rouge och solglasögon på Åhléns. Köpte även sista boken i Twilight-serien, "Så länge vi båda andas". Vill knappt läsa den för jag vill inte att det ska ta slut!
Men nu ska jag inte köpa något mer på heeela sommarn! Promise.

Var även med Malin på Rusta och köpte ett stooort partytält till helgens bravader. Verkar som det ska bli lite regn i helgen, trist men det hör väl midsommar till antar jag?

Nehepp, i morgon ska jag upp tidigt och fixa fixet så nu är det väl dags att gå o lägga sig. Ska börja läsa nya boken så det finns väl en chans att det blir ganska sent ikväll också är det värsta..

Godnatt på er! Ha en trevlig midsommar om vi inte hörs! :)





Kommentarer
Ulle

Hej Jossan!

Ha en riktigt härlig midsommar i Halmstad, själva är vi ute på Ekna och firar.



Kram Ulle

2009-06-18 @ 09:59:34
Camilla

Hallå!

Så du ska inte shoppa mer på hela sommaren?? Tilllåt mig små le. Om du brås det minsta på din mor kommer du inom en vecka vara på et igen.

Men visst är det kul!

Kram Millan

2009-06-25 @ 21:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0