Pump it!

Lördagskväll! Elin är på besök. Just nu står hon i mitt kök och övar på sin bodypump-koreografi. Vi har nyss varit och hämtat mat på en pizzeria på Frösön. Blev väldigt förvånade, pizzakillen va hur snygg som helst. Finns det snygga pizzabagare liksom? Ja, tydligen. :)

Har jobbat idag också, det ringde så himla lite så vi fick gå hem tidigare om vi ville. Så messade Elin och sa att hon slutade vid 17 så då tänkte jag att jag också kunde göra det. Och i morgon börjar jag vid 10 istället för 8. Himla skönt med sovmorgon!

Nehe, nu är det dags för fotboll. Heja Zlatan och ZVERIGE!


Här ser ni en bild på Sveriges nya Bodypump-mästar-instruktör!  ELIN!



En sak till... sista dagen på jobbet i morgon. Hallelulja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0