Utgång!

Nu vart det några dagar sen igen som jag bloggade.. Har blivit rätt värdelös på att uppdatera här. Ska försöka bättra mig!

Ingen bra respons alls på frågan om någon kunde hjälpa mig att pimpa min blogg.. Därför frågar jag igen... Ingen som kan/vill? Säkert?

Jaha vad har hänt ses sist..? Just det, vi var på High Chaparral i onsdags! Det var kul! Vi åkte tåg där dom kom och rånade oss och kollade på en show o sådär.. Sen skulle vi gå och äta och då började regnet ÖSA ner. Så vi väntade ett tag men gav tillslut upp och åkte hem. Emelie, Christian, Theres och barnen stannade dock kvar en stund till så Elias och Melvin fick testa på ponnyridningen. Det var tydligen uppskattat!
På kvällen var vi ute hos Emelie o dom i Klasentorp och grillade och satt uppe o snackade skit hela kvällen.. Var rätt trötta dock efter dagens bravader :)

I torsdags umgicks jag med Karin, hon hade köpt en ny pool så alla barnen på hela gatan var där och badade tillsammans med Karins två tjejer, Jacqueline och Isabelle. Vi satt i solen och kollade på.

Igår var det "Vi-som-hjälpt-till-med-taket-fest" hemma hos Malin och Jonas. Där bjöds det på grillat och alkohol hela kvällen lång. Sen åkte jag och Anna in till De Luxe men det skulle vi inte ha gjort för fy tusan så tråkigt det var. 100 kr för 5 minuter.. Jaja.

Ikväll blir det utgång igen, blev lite ändrade planer såhär i sista sekund men nu blir det nog förfest hos Broder Daniel iaf. Jag, Karin och Anna Cato och sen även Erika Sjödahl och nån av hennes vänner. Kommer nog bli kanonkul! Evigheter sen jag träffade Erika och Anna Cato och jag träffas verkligen inte heller ofta. Sen blir det nog utgång på Terassen om vi kommer in vill säga.

Nehe, nu ska jag göra mig i ordning lite.. Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Erika

Tack för igår snuttan! Hade jätteskoj. Ses vi i veckan?? Puss.

2009-07-19 @ 13:50:13
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Johanna

jag skulle kunna hjälpa dig om vi ses någon dag kussen :)

2009-07-19 @ 18:54:03
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Jossan

Jättegärna Johanna! Då skulle jag bli superglad :)

Erika, jag skrev till dig på din blogg istället.. Men vill absolut ses i veckan! Puss!

2009-07-20 @ 01:10:02
URL: http://juican.blogg.se/
Anne

Jossan har du gått under jorden igen? Skriv något i bloggen vill gärna läsa om kusins eskapader. Händer något kul i Halmstad. Kram

2009-07-20 @ 23:09:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0