Utgång med dom bästa!

Idag gav jag upp, solen ville inte visa sig i Halmstad så jag åkte hem redan vid lunch-tid. Men såklart när jag satt mig i bilen så försvann molnen och solen kom fram.. Men skönt för dom som är kvar!

Ikväll blir det utgång med Elin och Anna! Elin är hemma från Åre nu eftersom dom åker till Hällevikslägret i morgon. Alltid lika roligt att samlas gamla gänget, synd bara att Sandra saknas! Men bor man i Kiruna hela sommarn får man skylla sig själv, hihi. Ska ta lite bilder ikväll kanske som jag kan lägga upp imorgon!

Fick även en positiv överraskning i brevlådan idag.. Trodde inte att jag skulle få några mer pengar från mitt gamla jobb på Aditro, men jag fick en lönespec och där stod det att jag skulle få 5500 ungefär. Det är lite övertid och sånt som vi jobbade sista helgen i juni.. Dom pengarna sitter fint kan jag lova, arbetslös som jag är.. Och i fredags fick jag även brev från a-kassan att min ansökan om ersättning inte gått igenom för nån smart nisse på Aditro har inte fyllt i arbetsgivarintyget rätt.. Så nu får jag skicka in det igen och då tar det ytterligare 7 veckor, MINST. Snark säger jag bara..!

Men... om en vecka åker vi till Östersund så jag är glad ändå! Jiiihooo!!!
Ska bli såå kul att träffa stora delar av detta gamla gänget igen.. =)


Nu ska jag ta en powernap, duscha o fixa fixet och sen in till stan för lite preparty hos Anna! Tjoflöjt.


Kommentarer
Anne

Här har också varit en hel del mulet visst är det tråkigt man vill ju ha sol och bad. Fast vi har fullt upp med huset känns det som. Håller på att packa och greja. Tråkigt att de inte kan fylla i ett arbetsgivarintyg. Hälsa din a-kassa att rekomenderad tid för handläggning är 4 veckor enligt AMS. Skitdåligt om det inte kan gå fortare när de haft intyg men behövt komplettering. Ha det så bra kram

2009-07-22 @ 20:41:28
Anna

Åhhhh vad kul med utgång, önskar jag kunde vara med. Hoppas du får en toppenkväll ute =)



Puss o kram på dig gumman!

2009-07-22 @ 23:08:43
URL: http://honeysucklee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0