Uppdatering!

Oj, nu var det längesen jag skrev!

En liten snabb uppdatering om vad som hänt sen sist:
* I fredags var jag på grillförfest hos Calle, det var jag, Karin, Charlotta, Emelie och Calle som va där. Himla trevligt, sen blev det utgång på de luxe. Kul där också, fast vi drack en hel del ute och jag och charlotta shottade precis innan vi skulle gå hem så dagen efter mådde man ju sådär..:)

* Lördagen blev lugn, jag och Karin var och åt nere i stan och då kom en fågel och attackarade oss. Den var helt störd, vi blev lite smårädda sådär.. gillar inte fåglar alls och nu efter detta gillar jag verkligen dom inte! På kvällen var det 25-års fest hos Fröken Cato, jag mådde inte så bra på kvällen så jag tog det lungt och drack ingenting. Men det var himla najs ändå, god kladdkaka och mkt trevligt att träffa gamla Aditro-människor från Växjökontoret! :) Tack Anna om du läser detta!

* I söndags var jag hos Malin & Jonas i Öjaby..  Vi var på H&M på samarkand o lite sådär o Malin gjorde en supergod lasange och sen åkte jag ner till mamma i Halmstad! Vi gick en promenad och kollade på film på kvällen, sen satt vi uppe och kollade på ritningarna o allt till stugan.. Förstår inte hur man ska kunna vänta tills påsk innan den ska va klar! Vill ha den nuuuu..! :)

* Igår, måndag, var vi i Göteborg. Kollade på kök och badrum till stugan på Vedum-butiken där. Finns så mycket snyggt att välja på men jag tror att vi hittade vad vi letade efter..:) Åkte även till ett stooort köpcentrum där som låg i Kungsbacka, det var 50 butiker eller nåt sånt.. Hittade en del, skor, linnen.. äsch kommer inte på mer just nu. Men kul var det! På kvällen gjorde vi pastasallad och så kollade vi på en film igen.

* Nu är det tisdag och idag har vi inte gjort speciellt mkt.. Var dåligt väder på morgonen men efter lunch blev det sol och då solade vi såklart. Blev mulet och då åkte vi en sväng till en bilaffär där jag köpte min gamla Polo för några år sen för att kolla på bil till min söta kusse Johanna som klarade uppkörningen igår, men dom hade tyvärr bara lite nyare bilar.. Åkte även till Eurostop en sväng men sen blev det sol igen så då åkte vi hem och solade lite mer. :) Nu ska vi snart till Frösakull och äta pizza på ett ställe där, sen ska vi hem o kolla på Allsången och Morden i midsomer.

Oj, det blev en rätt lång uppdatering..
Jaja, i morgon blir det en trip till Ullared om det blir dåligt väder, annars stannar vi hemma och solar och åker dit lite senare i sommar. På torsdag åker jag hemåt för jag ska färga mig hos Malin på eftermiddagen och sen får vi se vad som händer i helgen!

Så, nu vet ni vad jag haft för mig. Ska bli bättre på att skriva oftare i fortsättnignen, hihi.

Okaj hajdao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0