Tillbaks i V-town.

I morse åkte jag hem från Halmstad.. Det skulle jag inte gjort för i Halmstad sken solen och i Växjö var det mulet och småregnade.. Typiskt.

Färgade håret hos Malin på hennes fina salong, färgade utväxten o la i lite fler ljusa slingor.. Blev så fint så. Blir alltid bra när Malin gör mitt hår, hon är en riktig pärla!
Va sen o kollade på en lägenhet på Gustavsbergsvägen 1 C (samma uppgång som den lägenheten jag redan har). En tvåa var det, superfin verkligen.. Men har inte tänkt att köpa, var mest nyfiken.. Sen får man ju se, blir den inte för dyr så vet man aldrig.. Iofs jag är arbetslös men va fan:)

Har ikväll haft lite mys hos Malin & Jonas, Anna kom dit också och lite senare gjorde även Olof och Alexa oss sällskap. Testade nya spikmattan, fy racksingen va ont det gjorde! Jag hade ju tänkt att köpa en men nu vetifan, det var ju inte ens lite skönt.. Det tyckte iofs Anna som låg där större delen av kvällen :)

I morgon ska jag upp tidigt (halv nio, tidigt för mig) och köra Karin till stan.. Sen ska vi umgås jag och Karin på dagen o på kvällen ska jag till Mallan & Joppe igen.

Nästa vecka kanske vi ska till High Chaparall. Haha! Skrattar bara jag tänker på det.

Anna trivs som fisken i vattnet på spikisen.


Trevlig helg på er!


Kommentarer
Erika

Jossan, du kan få vänja dig vid spikarna med min matta med. Den är faktiskt as-skön när man börjar vänja sig ;) Ska vi försöka ses nästa vecka? Pusspuss.

2009-07-10 @ 18:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0