Sol, regn, sol, regn.. kan vädret bestämma sig snart?

Nu sitter jag återigen i förtältet i Halmstad. Jag och Uffe åkte ner tillsammans med mor och far igår. Grillade tillsammans med Thornés och sen kollade vi på film och när Thornés hade gått in till sig så spelade vi en Plump. Gissa vem som vann? Jojo, jag såklart :)

Idag är det sol blandat med moln och lite regnskurar ibland, så det blir nog ingen solning för oss.. Det blåser sjukt mycket också. Uffe och pappa är och spelar golf så jag och mamma ska nog åka till Svenska Kakel och kolla på kakel till stugan..  Sen får vi se vad vi hittar på.

I morgon åker jag hem i alla fall, Elin är hemma från Åre så det blir utgång på Terassen! Sen tror jag att jag och Erika ska hitta på något, kanske köpa utemöbler till Daniels balkong eller vad säger du? ;)

Längtar till Östersund nu också.. Åker dit på onsdag nästa vecka.. Ska bli såå kul att träffa alla igen!

Nu ska jag äta en liiite försenad frukost. Hej på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0