Lugn dag.

Idag har inte blivit mkt gjort. Sov till halv tolv tiden, det var riktigt gött.. Men jag ska försöka vända tillbaka på dygnet snart, jag är ju vaken till tre varje kväll och då blir man ju trött på morgonen.

Kollade på Twilight filmen när jag vaknade, den är så himla bra så jag kan se den hur många gånger som helst..:)
Åkte in till stan sen, gick till Malins salong och gjorde henne sällskap när hon inte hade några kunder. Gick på stan sen ett tag med Anna och köpte två klänningar på Gina.. Men dom var billiga! Dock försökte hon i kassan ta dubbelt så mkt betalat som det kostade, och visst jag är inget mattesnille men jag reagerade faktiskt när hon sa "å då blir det 800 kr"...
Ack nej, mig lurar man icke! :)

När Malin jobbat klart åkte vi hem till henne och umgicks lite... Lotta & Magnus (malins föräldrar) var där också och dom passade lilla Elvira (malins brors barn) och hon är så himelens söt. Så hon underhöll oss hela kvällen :)

Nu kollar jag på Big Brother från 2002 som går i repris på tv400. Tycker ju att det är sjukt roligt, jag var helt besatt av det när det gick på tv.. Missade inte ett avsnitt. Roligt o se det igen!

Ser fram emot helgen nu! På fredag blir det grillhäng med Östersundsgänget, på lördag är det 25-års fest för min fina vän Anna Cato! Kommer nog bli en riktig kanonhelg.

Goder afton.


Kommentarer
Anne

Förstår vad du menar med Big Brother det är ju kult. Lite synd att det har tagit slut jag hade kollat. Kunde kombinera det med byggslaget det vore en kombo som kanske kan slå ;-) Ut i solen med dig nu istället för att sova och titta på film. Kram

2009-07-03 @ 09:38:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0