Halmstad i mitt hjärta.

Hej hej hemskt mycket hej!

Hemma igen efter 4 dagar i Halmstad!
Vädret har väl varit sådär, i söndags åkte vi till Ullared för det regnade. Det var rätt mycket folk när vi kom dit men sen när vi skulle ut så var det ingen kö alls. Skönt skönt. Köpte två sällskapsspel, en spikmatta, nån tröja o nåt linne och såklart det obligatoriska, trosor och stumpor.
I måndags tog vi det väldigt lungt, åkte och kollade på lite möbler till nya stugan o sådär.. Åkte ut till tomten på Frösakull för att kolla läget (tomten fanns kvar) och åt lite mat där ute hela familjen.
Idag har det varit kanonväder så vi åkte till Tylösand och solade precis nedanför Tylöhus... Det var en väldans massa folk där kan jag lova! Nu är jag återigen redface...

Mycket folk på Tylö..



Sen åkte jag och Daniel hem, självklart regnade det när vi körde in mot landet.. Tacka vetja västkusten. Eller vad säger du Anne? ;)
Ikväll har jag varit inne hos Malin o Jonas.. I morgon ska vi åka till High Chaparall ett gäng, det ska bli roligt men jag har aldrig varit där så jag vet inte riktigt vad man gör.. Men det märker vi i morgon! :)

I fredags förresten så var jag och Karin ute.. "Förfestade" i Öjaby med Mallan o Joppe och Frida o Patrik. Det var en annorlunda men trevlig förfest, åt tacos o kollade på Wallander.. :) Sen kom Daniel o hämtade mig och körde mig till De Luxe där Karin väntade! Blev en rolig kväll, träffade även Charlotta och Calle ute.. Blev också efterfest hos några killar vi träffade. Var liiiiite trött sen i lördags... :)

Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon! Godnatt på er!

Förresten... Jag vill verkligen göra om min blogg.. pimpa upp den lite. Men jag vet inte hur man gör!?!? Någon vänlig själ där ute som kanske har lust att hjälpa mig?


Kommentarer
Anne

Jag säger som Brasse "fel, fel, fel". För det är ju den kusten som går bort ;-) Nej det är väl fint med västkusten om man gillar brännmaneter och svinkallt vatten hihi. Det finns charm med båda kusterna men givetvis måste jag hålla Öland före Halmstad eftersom man bor där man bor. Men vi ska faktiskt åka till västkusten i augusti och bo i stuga och det ska bli trevlig det också. Men är det party du vill åt i sommar så är det strand i borgholm som gäller mycket som händer där om du har vägarna förbi. Ha det så bra kram

2009-07-15 @ 09:08:59
Helen

Jag vill också veta hur man "pimpar" bloggen men vet fan inte heller hur man gör. Får då några svar så för vidare vettja! :)



Saknar dig bebis!

2009-07-15 @ 16:57:17
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0