Final countdown..

Om exakt 7 timmar och 18 minuter tar vi lilla goffen och styr kosan mot ÖSTERSUND! Tror och hoppas att det kommer bli en kanonhelg, har sett fram emot detta länge nu så det måste det helt enkelt bli! =)

I morgon fyller Stephanie Zinnmeister 22 år och då blir det givetvis fest. Synd bara att alla jobbar i veckan utom jag och Charlotta så det blir väl mest vi som får festa till det kanske. Sen på torsdag, fredag och lördag ska vi gå och kolla på många bra artister, exempelvis Timbuktu, Veronica Maggio, Sahara Hotnights, Lady Gaga, Amy McDonald, Hello Saferide, Petter, Dead by April med många flera. Vet inte vilka vi kommer hinna se men hoppas på så många som möjligt! Jag och Challan får ju absolut INTE missa Timbuktu iaf! =) Lite ledsen i ögat att Lasse inte spelar, första sommarn på väldigt länge som jag inte får se honom.. Men han spelar ju i Växjö i december så jag får väl försöka stå ut, och jag såg honom faktiskt två gånger förra sommarn så jag får leva lite på det nu också.

Nehe, nu ska jag ringa Steffsan o prata lite skit! Kommer säkert nåt inlägg från Ösd i helgen också!



Kommentarer
Anne

Hoppas ni får det bra i Östersund själv ska vi ju till Götet i helgen. Ska bli fint nu när man är huslös. Förresten vem är Lasse? Morbror Lasse kanske. Han kan säkert sjunga en liten sång för dig om du ber snällt!!! Kram

2009-07-28 @ 21:49:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0