Efterfest, javisst.

Alltså, igår var en galen afton. Jag och Charlotta på förfest bara vi, sen Deluxe och sen gick vi på efterfest med samma gäng som jag och Karin va på efterfest hos för några helger sen.. Det var kul, känner ju inte dom speciellt väl, med tanke på att jag bara träffat dom en gång innan, men det visade sig att dom var musiker typ hela bunten. Så dom börjar sjunga, spela gitarr, munspel, sånt där ägg ni vet och nån konstig sak, typ en trumma.. Var ju där ett tag om man säger så, gick väl o la oss vid kl 8 ungefär. =)

Så idag mår jag väl sådär om jag ska va ärlig, hade tänkt att gå ut ikväll också men känner att så får det nog inte bli. Ska istället ha lite film-myskväll med Karin!

Tack iaf Charlotta om du läser detta, alltid lika roligt att festa med dig!


Kommentarer
Charlotta

Detsamma Jossan darling! Det måste vi göra om snart=)

2009-07-26 @ 20:09:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0