Vilket skitställe...

Lovade Lotti att jag skulle uppdatera bloggen ikväll så jag ska hålla mitt löfte hade jag tänkt :)

Idag var jag och provjobbade på ett ställe. Hade inte världens bästa känsla när jag gick dit efter allt skit man hört om det stället, men jag ville ändå ge det en chans. Men jag kan ju säga såhär.. det skulle jag aldrig gjort för det var ungefär det värsta stället jag nånsin satt min fot på. Jobbade (utan lön) i sju timmar men sen kände jag att det fick va nog. Sa till coachen innan jag gick hem att detta inte var något för mig och att jag inte kommer tillbaka. Då säger hon att det är inget ovanligt utan folk brukar inte stanna där särskilt länge. Ofta bara en eller två dagar. Verkligen seriöst företag... Nej jag ska inte skriva något mer om dom här på bloggen, men ville bara berätta att jag återigen är arbetslös. Eller har iofs varit hela tiden eftersom jag bara provjobbade idag o aldrig fick något betalt eller skrev på något. Jaja, det känns trist fast samtidigt vart jag så sjukt lättad när jag gick ut därifrån idag!

Nehe nu ska jag spela betapet och yatzy med min kära vän Stephanie! (på internet med tanke på att hon bor i Östersund) Snart är det jul och då betyder det att hon kommer hem till Växjö i några dagar! Härligt!!



Kommentarer
Helen

Var det First Base???

2009-12-15 @ 08:05:31
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/
Lotti

Vad synd att du fick fördomarna bekräftade...! Men bra att du uppdaterade :)



Bara att hoppas på nästa jobb! Puss på dig!

2009-12-15 @ 10:47:44
URL: http://lotti.blogg.se/
Steph

Längtar!

2009-12-15 @ 15:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0