Tjugoförsta december.

Haft en mysig dag!
Började på Salong Wo-Men hos min favvis-frisör Malin som färgade och klippte mig! Färgade utväxten (räknade ut att det var ELVA veckor sen jag färgade mig sist.. och utväxten syntes knappt! Tror jag har hittat den perfekta färgen för mitt hår!) och toppade håret. Funderar på att skaffa lite längre hår nu så bad Malin att inte klippa för mkt. Blev supernöjd som vanligt!

Lite senare åkte jag ut till mor och far och hälsade på! Blev bjuden på mumsiga köttbullemackor och sen kollade vi på Anna Ankas jul. Den människan alltså.. Ja... finner inga ord. Men något måste hon ju ha eftersom så pass många väljer att titta på hennes program! =)

Ikväll har Charlotta varit hos mig, det är så kul att hon är hemma från Lund nu över jul! Vi har kollat på film, smuttat på lite rödtjut (det är okej att göra det på en måndag när det snart är jul har jag hört) och sen avnjöt vi fem härliga Sex and the City avsnitt. Nu är klockan tre och jag är extremt trött! Så nu blir det snart sängen för min del..

Imorgon ska jag luncha med världens bästa gäng, nämligen FANTASTIC FOUR! (jag, elin, anna, sandra) Elin är hemma på besök från Åre i bara två dagar så det enda som hinns med är en lunch.. Men bättre än inget! Tror att senast vi sågs alla fyra var i Åre i februari.. Med andra ord, vi ses alldeles för sällan.

På onsdag kommer Steffi hem! Då ska jag hämta henne på stationen i Alvesta o sen blir det lunch på älskade Koh Thai här i stan. Finns det något bättre o godare lunchställe i stan? Ne, tror inte det. På kvällen blir det mys och spelkväll på Humblevägen 24, en traditon dagen innan julafton! Kan fortfarande inte riktigt förstå att det är julafton på torsdag! Vart tog den här hösten vägen egentligen?? Jag är i alla fall redo för julen, alla klappar är inhandlade och jag har sjukt mkt julkänsla detta året! Beror troligtvis på all snö och minusgradera utomhus! Härligt!

Ha en fantastisk jul allihopa om vi inte hörs innan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0