LASSE LASSE LASSE <3

Förresten, jag glömde ju det viktigaste! Igår var jag, Anna och Malin på Lars Winnerbäcks konsert i Teleborgshallen. Det var nog en av dom bästa gångerna jag sett honom, han är underbar! Räknade ut att det var min sjunde konsert med honom.. Men jag kan inte få nog. Längtar redan till sommarn, han ska nämligen spela på storsjöyran i östersund o jag ska självklart dit nästa år igen! =)
 

Jag o Malin ser otroligt peppade ut i väntan på förbandet!






Karln är FANTASTISK!

Nu fick jag det sagt också!

Snart blir det sängen, orkar nog inte städa.. Ska nämligen upp rätt tidigt imorgon för jag ska på jobbintervju. Det ni!

GODNATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0