Ja, jag lever!

Sjukt less på att blogga just för tillfället. Kanske har märkts.. Men ska försöka uppdatera lite i alla fall!

I lördags vart det som sagt inflyttningsfest här på Gustavsbergsvägen. Vi var 19 personer i min lilla lägenhet men det gick väldigt bra ändå! Vi pratade, drack, skrattade och framförallt sjöng vi och spelade gura! Grannarna vart nog inte så glada men jag satte upp en lapp nere i trappuppgången där jag skrev att dom gärna fick komma och säga till om vi var för högljudda. Men ingen ringde på så det var skönt! En rolig sak var att på natten så började alla bli lite hungriga så då bjöd jag på bullens med bröd... och gissa hur många Uffe åt? 12 stycken!!! Galet många, haha =) Sista gästerna gick hem vid halv fyra ungefär och då somnade jag och Angelica ganska fort! Tack alla som var här, det var en väldigt trevlig kväll!

Nu till helgen ska jag ha fest igen här hemma... Denna gången är det gamla Aditro-gänget som kommer. Tror inte vi blir lika många denna helgen i alla fall och det känns lite skönt =) Sen blir det utgång också så då behöver vi inte störa grannarna fram till kl 4 igen.. Man vill ju inte gärna göra sig ovän med hela huset ändå. =)


Nu ska jag fortsätta kolla på So you think you can dance! Tack för mig och godnatt på er!


Bjuder på en skön bild på Sara, Jens och mig från en jobbfest på Munken för evigheter sen! =)

























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0