Aditro-reunion

Okej, nu är det faktiskt på tiden att det blir en uppdatering här på bloggen..

Ja mycket har hänt sen sist men kan ju inte berätta allt.. Måste i alla fall berätta om vår "Aditro-reunion" i lördags. Vi blev inte så många men dom bästa var ändå där så det gjorde inget. Det var i alla fall himla trevligt och det blev en hel del gamla minnen, saknar inte själva Aditro men shit vad man saknar jobbarkompisarna! Så jäkla kul vi haft ihop!

Lite bilder..

Lotti fin, Jens mindre fin.


Ellen och Helen!


Snyggo.


De gamla teamledarna på Fakturaavd. Herrejösses.. ;)


Silvia, Sara och Helen.


"Hej vi är 14 år" ;P


Milo kom på besök o jag vart tvungen o gosa goset!



Sen blev det De Luxe och efterfest. Somnade vid halv åtta.. Var lite småtrött i söndags vill jag lova!

Tack alla som va här, får vi göra om snart igen (om sisådär ett år? :))

Nu ska jag städa lite såhär på kvällskvisten!
Okaj hajdao!


Kommentarer
Lotti

LYCKA TILL!!! Hoppas att det går bra!



Fina bilder ifrån i lördags... Eller ja, på mig i alla fall ;)



Tack för i lördags, var sjukt trevligt! Förresten är du välkommen hit NÄR SOM! :)



Puss och kram och lyckospark i baken!

2009-12-10 @ 10:05:18
URL: http://lotti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0