Borde sova, vill sova, kan inte sova...

Måste.vända.tillbaka.dygnet.nu!!! Jag blir galen, klockan är kvart över tre på natten och jag är pigg som en lärka. Vad är det för fel på mig? Varför kan inte jag vara trött vid tio, elva tiden som normala människor? I morgon ska jag försöka gå upp tidigt (kl 10) då kanske jag är tröttare på kvällen.. I vanliga fall somnar jag vid fyra/fem tiden på natten och sover till elva/tolv. Så det är ju inte så att jag sover speciellt många timmar, bara FEL timmar liksom. Jaja, ett i-landsproblem, jag vet..

Ikväll har jag, Anna och Frida varit hos Mallan & Joppe ute i Öjaby. Vi har klätt deras julgran o så! Dom är lite tidiga men Malin kunde inte vänta mer.. =) Finfint blev det!

I igår var jag och Anna på De Luxe på kvällen.. Hade bara tänkt att stanna en liten stund men vi var nästan kvar tills dom stängde kl 1. Blev en och annan drink och några glas vin, mycket gott! En rolig sak som hände var att en kille kommer och försöker "ragga" på oss.. Och som tur är har Anna läst boken "The game" för killen kör alla typiska The game tricks. Men oss lurar han inte! Han var bara nitton år till på köpet. Han satt med oss nästan hela kvällen sen och Anna förklarade lite fint att vi förstod att han körde efter "the game" och då blev han rätt förvånad. Men vi hade roligt åt honom i alla fall! =) (För er som inte vet vad "The Game" är så är det en bok av Neil Strauss där han lär killar hur man ska ragga på krogen... ungefär.)





Nej nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova! Blir väl som vanligt att jag läser någon timma först =) Just nu läser jag "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella. (Hon som skrivit shopaholic-serien) Mycket bra bok, blev helt fast i den från första sidan! Tur att man har en faster som jobbar på Bokia som kan rekommendera bra böcker! Tack Annicka! =)



Godnatt alla!


Kommentarer
Annicka

jag trodde den skulla passa =D kram Annicka

2009-12-18 @ 21:31:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0