Hemma från en galen helg i norrland!

Yes, då var man tillbaka i Smålandet igen nu då! Var rätt trött när vi kom hem igår, det blev ju endel festande måste jag väl erkänna. Men kul hade vi!

Första kvällen var vi ute och käkade för Steffi fyllde år. Sen gick vi ner på Stråket en sväng och hängde i ett av öltälten, det var väl inte superkul med tanke på hur trötta vi var.
Andra dagen började som sagt med att vi sov bort typ halva dagen, på kvällen var jag och Charlotta nere och yrade runt på Stråket. Träffade lite Alvestafolk, Micke Wenig och Claes Åkesson bland annat. Oväntat men kul! Vi gick på efterfest  hos Ludde men stannade i ungefär 10 sekunder sen gick vi hem :)
I fredags gick jag och Charlotta o kollade på Veronica Maggio. Hon var superbra!! Helt lovley. Sen gick vi hem o förfestade lite till och gick ner till Stråket igen o yrade runt.
Sista kvällen, lördagen, då skulle även Steffi och Angelica med ner och kolla på Timbuktu. Förfestade hos Steffsan (som alla andra kvällar) och det drog väl ut lite på tiden så vi gick inte ner till Stråket förrän precis innan spelningen. Då vart det fullt så Steffi o Angelica kom inte in, så jag och Challan gick återigen in själva. Timbuk var lysande, synd lite att han inte spelade så många gamla låtar, inte ens min älskade Stirra Ner fick jag höra! Lite ledsen i ögat men ändå nöjd. Skymtade även Lady Gaga, men hon är ju inte direkt någon favorit. När vi kom hem var vi (framförallt jag) inte alls trötta så vi kunde ju inte sova. Yrade runt som galningar i lägenheten fram till kl 5. Skrattade väldigt mycket och sjöng och ja, jag vet inte allt.. Så var det iofs varje natt, men lördagsnatten var ändå värst. Stackars Steffis grannar! :)

Åkte hem i måndags, resan tog 13 timmar! Vi satt fast i bilkö utanför Linköping i mer än 1 timma för det var nåt vägarbete.. Kul jul! Hade fått brev från A-kassan när jag kom hem att min ansökan om ersättning är klar och godkänd nu. Äntligen!!

Idag har jag varit inne hos Malin o klippt mig på hennes salong. Hälften av mitt hår är borta, men längden är fortfarande densamma. Känns skönt! :)

Nu ska jag sova, ska försöka gå upp lite tidigare än vanligt i morgon så kan någongång i mitt liv kan vända tillbaka på dygnet! Dags för det nu tycker jag.

Jag & Challan




Veronica Maggio in action


Fler bilder finns på facebook. Ni som inte har facebook får skylla er själva ;)

GODNATT!


Kommentarer
Johanna

gud va fin du är i håret kusin :)

2009-08-05 @ 13:05:20
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0