Party party och i-landsproblem.

Nu var det återigen längesen jag blogga.. Men det är inget kul när den ser så trist ut! (en liten hint till dig johanna, kom hit och hjälp mig vetja! =) )

Ikväll har jag och Anna varit på bio. Vi var på Harry Potter och halvblodsprinsen.. Den var bra faktiskt, har hört flera som sagt att den är dålig men det var det inte om ni frågar mig. Boken var givetvis bättre men så är det nästan alltid..

Är väldigt arg också.. Igår var jag och Charlotta hos våra vänner på seminarievägen och drack lite vin och sådär.. Vad gör jag då? Jo, jag tappar min iphone i golvet så displayen spricker. Typiskt! Så idag lämnade jag in den på Teliabutiken och då informerar mig nissen där att det kommer kosta ungefär 3400 kr att laga. Såå glad blev jag! Men förhoppningsvis går det på hemförsäkringen.. Men nu sitter jag här med en gammal sleten sony ericsson lånemobil.. Kul jul. Dagens i-lands problem, jag vet, men fortfarande kul jul.

I helgen var det ju de berömda Karl-Oskar dagarna här i Växjö. Vi var där både i fredags och lördags.
I fredags var det först släktkalas ute på Teleborg hos familjen Hjelmer. Sen åkte alla vi "ungdomar" vidare på varsitt håll, jag åkte till Steffi och Charlottas kompis Maria innan det var dags att entra öltältet. Var väl sådär kul, så jag och Charlotta gick vidare till lovley De Luxe. Sen åt vi nattamat på en pizzeria och där utbröt det ett litet krig men det ska vi inte prata mer om här.. =) Sen blev det även efterfest hemma hos Anna, så det blev en sen afton..
Så i lördags var man lite seg.. På dagen var jag och Challan på seminarievägen och kollade när några repade med sitt band.. Kände oss som riktiga groupies! haha! På kvällen var vi ett stort gäng hos Anna på förfest, nästan hela "Klasentorp-klanen" och sen kom även Annas syster och hennes vänner. Riktigt roligt var det, lätt den bästa förfesten på väldigt länge! Gick även i lördags ner till öltältet men det var inge kul alls. Men det brukar det ju inte vara på K-O dagarna så man hade ju inte så stora förväntningar ändå.

Nu ser jag fram emot helgen som kommer istället, då vankas det den årliga kräftskivan på Ekna! Ska bli kul kul kul.

Nepp, dags för sängen.. LOVAR att det inte ska dröja en vecka tills nästa inlägg. Hrm..

Nattinatti!

(Kan inte lägga in några bilder nu heller förrän jag får min iphone tillbaka.. =( )


Kommentarer
Johanna

hihi jaa bjud hem mig så ;)

2009-08-11 @ 01:13:33
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/
Ulle

Haha, öltältet på K-O dagarna är ju ingenting mot öltältet på Mohedadagarna! Tråkigt med din telefon men du klarar dig nog utan den ett tag:-)

2009-08-11 @ 09:47:28
URL: http://ulrikaaberg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0