IKEA!

Nu ligger jag i sängen i Malin och Jonas gästrum och bloggar lite.. Dom två tröttisarna ville ju sova men inte jag inte.. =) Så går det när man vänt dygnet, ska jobba på att vända tillbaka det snart kanske? Jag ska sova här för jag och Malin ska till IKEA i morgon tidigt så därför var det onödigt att åka hem.. Känns som när man var liten och skulle sova hos en kompis första gången.. hihi!

Idag har varit en trevlig dag! Gått på stan med Steffsan, Challan och Stina, handlade lite med än det var tänkt.. En stickad tröja i olika färger, hårband, öronhängen och en svart lång kofta på Gina, leggins och hårband på Lindex och en finfin herrklocka på Ur & Penn. En klocka har jag tänkt köpa hela sommarn så nu har jag äntligen gjort det. Ska bara vänja mig att ha den på också, väldigt ovant när man aldrig brukar ha klocka annars! (bild kommer när phonen är tillbaks)
Ikväll har jag varit här hos M & J. Vi har kollat på film, Wallander pyramiden.. Den vart bra men Malin somnade! Typiskt.
Blev ingen utgång ikväll för Challan skulle toffla... Haha! Nej, det får hon så gärna..;) Blir förhoppnigsvis en sista utgång nästa onsdag istället.

Just nu längtar jag tills jag får min lägenhet så jag får ont i magen.. Förstår inte vad jag tänkte med när jag lovade tjejen som bor där att få ha den hela september också? Jag visste ju att jag skulle flytta hem?! Aja, hoppas tiden går fort nu i alla fall.. Sen är ni alla välkommna på åter-inflyttningsfest! Förra inflyttningsfesten vart ju himla rolig så varför inte köra en favorit i repris? =)

Nu ligger Korven här bredvid mig i sängen och snarkar så gott.. Det verkar som jag kommer få en rumskompis inatt. Mysigt..! (Korven är malins katt för er som undrade, hihi)

Nu ska jag sova så jag orkar med IKEA i morgon. Godnatt mina skatt(er).. eller nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0