Zzzzzömnproblem!

Har ett litet problem.. jag kan verkligen inte sova tidigt! Varje kväll tänker jag "å ikväll ska jag gå o lägga mig senast elva".. men gör jag det? Nope. Konsekvensen blir ju att man sover bort halva dagen istället.. Jaja, jag ska verkligen försöka bättra mig!

Det blev inte så värst mkt fredagsmys ikväll. När jag kom till Malin o Jonas höll dom på o fixa o dona med huset, Jonas gjorde nåt med taket och Malin målade.. Så det vart bara att ta på jobbhandskarna o hjälpa till o måla! Det är kul faktiskt, skönt o känna att man gör någon nytta när man är arbetslös.. :)
Sen åt vi lite sen vart klockan mycket så jag for hemåt. Återigen tänkte jag gå o lägga mig tidigt, men icke sa tokke..

Förresten, har glömt berätta! Jag fick tillbaka min underbara och älskade iPhone i går! Lyckan är enorm! Har nog aldrig haft en bättre leksak i hela mitt liv.. hihi.

Nehe.. nu ska jag snart krypa ner i sängen o läsa några kapitel ur min bok jag läser för tillfället, "En shopaholic får en syster". Gillar den serien. Man blir ju tokig på henne, Rebecca Bloomwood, men samtidigt är hon väldigt rolig. Har ni inte läst dom böckerna? Gör det i så fall! :)

I morgon blir det fest o utgång! Tjohoo!

De tre första böckerna i serien..



Den fjärde som jag läser nu. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0