Myskväll i Öjaby.

Ingen som klagat på nya texten så då behåller jag! =)

Kom precis hem från Malin. Vi har varit på stan en sväng, solat på Teleborg och sen hängt hemma hos dom i Öjaby.
Mysig kväll som alltid när man spenderar den med Malin J P!

I morgon ska jag gå på stan med Stephanie som kommit hem från Mallis då. Hon lär ju bara brun som en pepparkaka så jag kommer se ut som en blekfis bredvid henne.. Sen åker hon till Östersund igen på torsdag så det blir en snabbträff sen vet man aldrig när vi träffas igen! 
I morgon kväll blir det förmodligen utgång med Charlotta.. Hon flyttar till Lund nästa vecka så vi får passa på. Jag kommer bli lite ledsen i ögat när hon flyttar.. men det är tur att Lund är nära så kan hon komma hit varje helg om det är så, hihi!

Nu kan jag inte sitta här längre, det är faktiskt So you think you can dance på TV... Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0