Mys med Mallan

Precis hemkommen från ännu en heldag med min kära vän Malin! Hon har varit ledig både idag och igår.
Igår var vi först ute i Klasentorp och fikade hos Emelie och dom två små busfröna Elias och Melvin. Dom är så himla roliga nu, har nyss fyllt två år och dom springer runt och busar och pratar hela tiden. Efter det åkte vi in till Öjaby, vi fick ett litet ryck att städa uteplatsen. Så där hade vi att göra ett tag, vi torkade av allt, ränsade ogräs i rabatten, kantklippte, sopade och rensade ogräset mellan plattorna. Så nu är det så fint så! (Bra att hon sysselsätter mig nu när jag är arbetslös, hehe)
Idag var vi först nere på Espresso och fikade med Annieh. Träffar henne alltför sällan så det var riktigt trevligt! Lindberg kom förbi också, hon har flyttat hem från London nu där hon har bott i två år så det var kul o träffa henne också. Sen åkte vi och handlade lite och hyrde film, så ikväll har vi kollat på "I taket lyser stjärnorna" (igen) och "En shopaholics bekännelser". Båda var bra! Hyrde även "Taken" men den tar vi en annan dag..

I morgon ska jag först till Arbetsförmedlingen på nåt möte. Efter det ska jag hämta min söta kusin Johanna och så ska vi ut till Bruket och umgås och hon ska hjälpa mig att pimpa upp min blogg lite. Ska bli mkt trevligt! Så nästa gång ni läser min blogg ser den förhoppningsvis lite finare ut! =)

Nu blir det sängen. Okaj hajdao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0