Moheda-dagarna!

Igår var en helkul dag! Hämtade Malin i Öjaby när hon slutar jobba sen åkte vi hem till Bruket. Gjorde oss i ordning, spelade lite kort, kastade pil och började dricka lite smått vid fem tiden. Vid halv åtta nångång kommer resten av gänget.. Tror vi var ungefär 20 personer som trängdes och hade det mysigt på altanen. Blev en hel del sång som vanligt när Klasentorps-gänget är med! Åkte ner till Moheda och öltältet vid halv tolv kanske och där nere var det också himla kul! Träffade massa personer man kände och det är ju alltid trevligt.
Som sagt en helkul dag, längtar redan tills nästa år!

Idag har jag och Anna haft en härlig bakis-dag.. Trots att vi inte varit särskilt bakis alls. Vi har gjort vår suuuupergoda pastasallad och kollat på två filmer.. Monsters Inc. och Hitta Nemo. Det var dom bästa filmerna hon hade hemma och vi har fått oss ett och annat gott skratt kan man säga!

I morgon ska jag till Malin och vi ska måla framsidan på deras hus.. Jag är lite nervös, jag har aldrig målat hus förut. Men det går förhoppningsvis bra!

Nu blire´ snart sängen för min del! Nattinatt!



Kommentarer
Johanna

Vad blir det för färg på framsidan då? :)

2009-08-23 @ 21:39:37
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0