Lasse W...

... släppte en ny singel i fredags för er som missat detta! "Jag får liksom ingen ordning" heter den.. Helt nytt sound, men fortfarande lika lovley. Kan knappt vänta tills hela albumet kommer ut den 21 september.. "Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen" heter det.. Jag har redan bokat ett ex på internet som jag får hemskickat den 21:a.. Som sagt, längtar!

Idag har jag varit i Öjaby och jag och Malin har målat framsidan på deras hus. Himla fint blev det! Anna kom även förbi lite senare och då gjorde vi våfflor och kollade på "Män som hatar kvinnor." Våfflorna var mumsiga och filmen vart lika bra som sist! I morgon ska jag färga håret klockan 11, vilket innebär att jag måste gå upp klockan halv tio ungefär.. Sjukt tidigt för min del!

Det var allt jag hade på hjärtat för idag. På återseende!



Kommentarer
Challan

Jossan! Du kommer aldrig att tro detta men tom jag har hört den låten och tyckte den var riktigt bra:) Det finns kanske hopp för min själ ändå?:D

2009-08-26 @ 17:59:54
URL: http://charlie8.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0