Ikea.. igen!

Yepp, idag har jag och mamma varit på IKEA..tog hela dagen ungefär! Vi har nämligen kollat ut och ritat upp mitt nya kök! Var i min lägenhet innan vi åkte och mätte o donade, saknar min lilla lya som fasen.. Ska dit snart igen och kontrollmäta innan vi beställer köket så allt stämmer. Å vad jag längtar nu!

Var nere hos Karin en runda nu ikväll, och vi bestämde att vi ska åka på kryssning med "Färjan-båten" den 23-24 september.. Karin hade bokat den resan för länge länge sen, men personen som skulle åka med ska inte med längre så nu tar jag den platsen istället. Kommer nog bli galet kul! Har aldrig åkt på nåt sånt innan men efter man har sett på TV så verkar det ju va himla kul ju =)

Ikväll blir det sängen tidigt! Okaj hajdao!




Kommentarer
Ulle

Hahaha, låter kul med kryssning... ta det lugnt med Håkan bara, han verkar vara en känslig kille:-)



Kul med nytt kök också, det vill jag också ha! Men vi vill bygga om hela nedervåningen när vi byter kök så det blir ett jätteprojekt... får nog vänta tills typ barnen har flyttat hemmifrån.

2009-08-27 @ 08:22:46
URL: http://ulrikaaberg.blogspot.com
Anne

Hihi skulle precis som Ulle varna dig för Färja-Håkan han verkar inte ha alla läsk i backen men "det är inga konstigheter".



Hörde att du skulle byta kök. Kom och hälsa på oss får du se vårt fina kök det är nästan färdigt nu. Imorgon ska de koppla in induktionshällen i köksön sen är det klart och jag kan laga middag med fyra plattor istället för två.



Kram

2009-08-27 @ 21:02:24
URL: http://annekarlsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0