Har lite bråttom...

...så det får bli ett kort inlägg! Ska alldeles strax in till Malin & Joppe på lite fredagsmys. Blir väl film och matlagning antar jag, det är perfekt såhär på fredagskvällen..
Ser fram emot i morgon också, då blir det födelsedags-förfest hos Fröken Sjödahl och sen klackarna i taket på Loft! Riktigt skoj kommer det nog bli! Frågan är bara vad jag ska köpa till den lilla damen i present.. Erika, läser du detta får du gärna komma med förslag! =)

Nu ska jag sätta mig i goffen och brumma in till stan! Tjarå!


Kommentarer
Erika

Sötis! Va gullig du är! Behövs absolut ingen present (hihi, ska inte ljuga, äääälskar ju paket, men är bara så glad att du kommer ;))

Du är ju bra på pocket-böcker annars ;)

Ha en trevlig kväll snuttan! Puss.

2009-08-28 @ 20:24:03
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0