fredag baby!

Puh! Nu har jag städat huset och håller på o tvättar. Märks att jag inte är så van att städa nu för tiden för det var himla jobbigt och förbaskat tråkigt. Men jag lovade mamma och bor man hemma så är det klart man måste städa ibland!

Vaknade i morse av att jag fick sms från Lotti.. Hon och Nicklas har fått en liten pojke i natt! Så otroligt roligt! Ett stort GRATTIS till dom båda!! Det var lite konstigt för jag har drömt om Lotti hela natten.. så det var nästan som jag kände detta på mig! =)

Här var den bästa bilden jag kunde hitta på oss.., Haha! Hanna, jag och Lotti för ett par år sedan.

Ser ju inte riktigt klok ut någon av oss, men vad gör det.. =)

Nu ska jag hänga upp lite tvätt, duscha och sen åka in till stan för att sola och umgås med Malin. För ovanlighetens skull.

Återigen, grattis till familjen Granquist Berglund!



Kommentarer
Lotti

Tack så mycket! Det kortet är sååå sjukt fult :)



Hoppas allt är bra med dig, vi som skulle hinna fika INNAN jag fick bebis.. Aja, vi fixar det ändå snart!



Puss och kram!

2009-08-26 @ 20:51:45
URL: http://lotti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0