Fix och filmhäng med kusinvitamin!

Nu har jag äntligen fått hjälp av Johanna att fixa min blogg lite.. Just nu är den kanske inte så rolig, men finare än förut.. Men hon ska även hjälpa mig att ändra "headern" så det blir lite bilder där och så.. Kommer nog bli finemang när det är klart! Tack sötis!

Idag har jag som sagt umgåtts med Johanna hela dagen nästan.. Först var jag inne i stan och var på ett möte på Arbetsförmedlingen. Måste ta tag i mitt liv nu och försöka skaffa ett jobb. Känns som jag tar vad som helst snart för det är inge kul längre att vara arbetslös när alla börjar jobba. Men jag har haft en underbar sommar, så det var verkligen rätt period att bli arbetslös på!
Efter det så hämtade jag kussen hemma hos henne så körde vi hem till mig i Bruket. Johanna fick köra, hon klarade sitt körkort förra veckan så det var första gången jag åkte med henne. Hon var superduktig! =) Hemma så fixade vi lite med bloggen och kollade på film, sen åkte vi in till Malin och kollade på film där också. Taken var riktigt bra, precis som alla säger.

I morgon åkte vi till Ekna, jag, Anna, Uffe och Kristoffer. Så imorgon blir det lungt, vi ska fiska kräftorna o sådär på natten. Men på lördag kommer resten av gänget och då blir det nog riktigt holabalo som det brukar!

Nu är det sovdags så man är pigg imon. I helgen blir det nog inte särskilt mycket sovande skulle jag tro...

Förresten...
...ett STORT grattis till Anne som fyller 30 år idag! Hurra hurra hurra!



Kommentarer
Anne

Tack för uppvaktningen via bloggen också. Ha det så bra på Ekna i helgen. Hälsa alla. Kram

2009-08-14 @ 13:58:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0