Ekna baby!

Nu är jag helt slut efter en mycket trevlig helg!
I fredags var jag, Anna, Uffe och Kristoffer själva ute i Ekna och fiskade kräftor. La i burarna när vi kom dit vid åtta tiden, sen vittjade (tror jag det heter)vi  först en gång vid midnatt och sen en gång till vid halv sex på morgonen. Blev inte mycket sömn den natten men en hel del kräftor fick vi!
Sen igår kom resten av gänget ut, vi var runt 20 stycken.. Var ju inte kanonväder igår direkt så det fick bli ett partytält men det funkade jättebra. Åt, drack och sjöng hela natten lång.. Himla trevligt var det! Gick och la oss vid halv fyra tiden så inatt har det inte heller blivit speciellt mycket sömn.. Kanske därför jag knappt kan hålla ögonen öppna nu?

Ikväll har jag varit hos Mallan och Joppe i Öjaby och kollat på lite film och på deras nya garageuppfart.. Nu kan dom äntligen ställa bilarna där! =)

Nu väntar en lugn vecka, måste vila upp sig inför årets händelse till helgen.. MOHEDA-DAGARNA! =) Brukar vara riktigt roligt så hoppas på det även i år. Vi ska vara ett rätt stort gäng här ute i Bruket på lördag och förfesta, kommer nog bli kanon!

Nu är det dags för sängen..!

Förresten, har varit utan min älskade iPhone i en vecka nu.. och jag blir snart tokig!! Håller tummarna på att jag får en ny inom kort.. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0