B-party!

Igår var det födelsedagsfest hos Erika! Det var mycket mycket trevligt, man har alltid lika kul när man träffar den damen. Sen blev det utgång på Terassen och det var riktigt trevligt där också! Träffade massa Alvesta-folk o det är ju alltid kul. Glömde ta kort igår, typiskt! (har bara ett supersuddigt kort på erika när hon har hela munnen full av marshmallows, haha)

Ikväll har jag varit hos Malin och Jonas, ovanligt va? :) Vi har varit och kontrollmätt i min lägenhet så jag kan beställa köket i morgon. Spännande spännande!

Nu är det sovdags.. Godnatt gott folk!


Kommentarer
Erika

Tack så mycket för i lördgas gumman! Hade as-skoj å det va underbart att festa med dig igen. Ser fram emot vår bio-dejt! PUSSILUSS.

2009-08-31 @ 09:31:51
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Lotti

Du Jossan.. Kom på en sak... Vet du vart min cykel är? Kom aldrig ihåg vart den blev av, tänkte om du visste :)



Pusspuss!

2009-08-31 @ 15:51:19
URL: http://lotti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0